Start ~ Markův blog

Zpravodajský kanál Marka Hovorky

sobota 30. ledna 2016

Start

Toto je první příspěvek na mém osobním zbrusu novém blogu, a nejen proto ho trochu roztáhnu. Zejména otázkami, a proto je zde několik odpovědí na otázky pro zvědavce:

1. Marku, proč sis založil blog, když už máš kolejarcz.webnode.cz, rjerevan2.blogspot.cz a připravuješ další stránky se svým připravovaným modelovým kolejištěm?
O: Protože si asi 75% mých přátel a fanoušků přeje, abych založil stránky, kde se budu otevřeně vyjadřovat k současnosti a současnému stavu, jakožto se budu takto věnovat i jiným kritériím.
2. Pokud zakládáš blog, proč jsi ho nezaložil 1.1.2016? Lépe by se to pamatovalo a vůbec, vypadalo by to čistěji.
O: Můj záměr byl vytvořit tento web v lednu 2016. A proč jsem ho nezaložil 1. ledna, na to je snadná odpověď. Všichni víme, že na začátku ledna je koncentace opilců ve státě velmi vysoká, a tak by určití mohli číst moje jméno jako Hovnorka, atd.
3. Bude web stejně humoristický jako Rádio Jerevan 2?
O: To je těžko říct, ale pravděpodobně bude trochu vážnější. Od mého humoru ze života je tu spíš Rádio Jerevan 2 s celým týmem o jednom člověku.

To je všechno... :)
Share:

2 komentářů:

  1. Ať se blog povede! Ty blogy jsem sledoval pravidelně a tak vím, že se máme na co těšit. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ať se blog povede! Ty blogy jsem sledoval pravidelně a tak vím, že se máme na co těšit. :-)

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři

Jízdní řád

Kdy vydávám příspěvky? Už nikdy, jen příležitostně. Žádné pravidelné schéma už není...

ROZHLAS

Elektronická pošta

intercity560@gmail.com