Modpack pro Minecraft 1.7.10 je na světě ~ Markův blog

Zpravodajský kanál Marka Hovorky

středa 3. února 2016

Modpack pro Minecraft 1.7.10 je na světě

Pro některé fanoušky hry Minecraft tu mám nový modpack, tentokrát pro verzi 1.7.10. Modifikací je v balíčku 32 a já níže stručně shrnu to nejpodstatnější z toho, čím hru instalací tohoto balíčku obohatíte.

Nejdůležitější modifikace:
 
Backpacks mod - Batůžky sloužící k rozšíření inventáře
Camping mod - Stany, táborový oheň, do hry přidává také medvěda
Computercraft - Počítače
ExtraBiomesXL - Další biomy
IndustrialCraft 2 - Elektronika
FurnitureMod - Nábytek
Reis Minimap - Minimapa
Tropicraft - Palmy a objekty z tropických oblastí

Modifikace byly staženy na stránkách 9minecraft.com

Balíček i s návodem stahujte zde.
Bohužel se mi nepodařilo zhotovit instalátor.
Share:

2 komentářů:

  1. Já jsem velký fanoušek Minecraftu, možná bych mohl přidat pár rad. A co youtube kanál? :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem velký fanoušek Minecraftu, možná bych mohl přidat pár rad. A co youtube kanál? :-)

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři

Jízdní řád

Kdy vydávám příspěvky? Už nikdy, jen příležitostně. Žádné pravidelné schéma už není...

ROZHLAS

Elektronická pošta

intercity560@gmail.com